Då sätter vi igång!

Nähä, men om man kanske skulle ta tag i sitt liv och få något gjort idag...
Haha
Jag gick upp tidigt, duschade, käkade... fastnade vid datorn.
Kanske borde sätta igång och plugga lite inför tentan på fredag. Kanske?
Tentan kommer att gå skit i vilket fall som helst, men ju mer jag pluggar desto mindre dåligt samvete behöver jag ju ha för att inte ha pluggat. ;)
Och nej jag är inte pessimistisk om att jag inte kommer att klara den, jag är realistisk.
Jag fattar ingenting, och det kommer inte att ändras på 3 dagar. Tyvärr...


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

veckan har just börjat, men längtar man inte redan till helg ? :D

2011-08-23 @ 13:41:45
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0