FAN!

Så jäkla typiskt!
Jag tog tydligen ett för kort uppehåll från linsboxen...
Så nu har de dragit pengar från mitt konto.
Vilket betyder att de har dragit av de pengar som jag skulle använda till att handla mat till mig och marsvinen.
Det finns nu endast 40 kronor kvar på mitt kort...
Jag hoppas verkligen att csn kommer snart, för marsvinens mat börjar att ta slut.
Jag skiter fullständigt i om jag inte har pengar till min egen mat (det finns alltid lite udda saker som man kan slänga ihop), men mina marsvin ska INTE lida för min dåliga planering. Eller mitt dåliga minne, eftersom det egentligen är där problemet ligger. Glömde helt bort att linsboxen börjar dra en månad innan man får linserna... skulle jag tänkt på.

Jaja, nu har jag avreagerat mig lite. Allt är bra igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0