Harry Potter och tandläkaren

Tjenixen världen!

Igår var jag hos tandläkaren, tror jag blev lite kär på kuppen. Fick nämligen en tandläkare som på endast 30 minuter lyckades bota en stor del av 22 års grav tandläkarskräck!
Det kallar jag en bra tandläkare!
Fick lite tips på övningar som jag kan göra med käken för att slappna av lite, och förhoppningsvis slippa den konstanta huvudvärken jag har till följd av att jag spänner käken jämt. Jäkla stress, hatar den!
Jag hade inga hål i tänderna heller så allt var tipp topp igår med andra ord!
Så därför passade jag och mamma på att fira genom att kolla på den sista Harry Potter filmen på bio!
Aaaaah, så sjukt jävla awesome!
Vi såg den i 3D, och för er som inte sett den. Se den i 3D! Så jäka grymt... hihi
Trollformler som flyger runt, dödsätare i luften och dementorerna... mohahaha

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0