Kommer sakna tempot

Idag bär det av tillbaka till Halmstad.
Känns väl inte sådär jättebra precis, men jag kommer ju att ha mina fina djur med mig i alla fall. Men jag kommer att sakna min familj och hundarna väldigt mycket. Och alla fina vänner som finns här nere i vårt sköna Skåne. Och alla upplevelser och den "lugna" takten som finns här nere. Det är ett helt annat tempo, kan bero på att i Halmstad är jag där för att plugga. Så är det ju inte här nere. Då blir det ett helt annat tempo, och människorna här nere har sin egna stil. Jag har varit ute 1 gång och festat denna sommaren. Och jag kan ju lätt säga att den enda gången var sjukt mycket roligare och "skönare" än alla gånger i Halmstad. Folket kör sitt eget race, att två knasbollar slänger sig i en rabatt är helt normalt och att klappa och applådera åt dem faller naturligt här. Haha
Att det ligger en full snubbe på trottoaren och sover är väl inget konstigt?


© Nils Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0