Kurslitteratur

Idag har jag haft lite för mig. Wiho!
Har pluggat lite, suttit och läst lite fakta om Mjölkkor. Måste säga att jag är glad över kurslitteraturen till Djurskyddskursen. Det är visserligen 3 böcker, men det är faktaböcker om djur! Om Mjölkkor, Grisar och Hästens biologi! Och det är ju den typ av böcker som jag läser frivilligt på min fritid. Så det är ju toppen! Dessa tre böcker ska jag säkert hinna läsa innan kursen är slut. De andra 3 böckerna är jag däremot inte alls intresserad av... de ser så sjukt tråkiga ut!!

Förutom att plugga har jag cyklat in till Stadsbiblioteket i stan och lånat en bok till Emma, Hannas storasyster. Och nyss var hennes pappa Johnny här och hämtade den. Så nu har jag fått lite mänsklig kontakt idag med, nu klarar jag mig ett tag till!

Hihi, känns som en ganska bra dag faktiskt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0