Not very positive

Jamen ojdå, det var ju visst ett tag sen jag skrev något.
Har haft fullt upp, både med att hinna plugga till nästa tenta och att passa på att träffa och njuta av sällskapet från dem som jag inte kommer se så mycket av när terminen börjar igen.
Har även hunnit med att deppa ihop totalt över just det faktumet.
Känner mig inte redo för en ny termin, och jag känner mig inte redo för Halmstad. Finns fortfarande saker här som jag vill hinna med. Men det blir svårt när man har en fet hög med pluggande som man måste hinna göra, och helst fatta något av...

Ja, som det kanske märks så är jag inte på topp idag precis. Fast att jag har pluggat som en dåre, så vill jag bara bränna upp boken, dra täcket över huvudet och lyssna på musik... HÖGT.

Men.... nä.

Måste ju plugga, och inte känns det uppmuntrande heller då jag inte har fattat ett skit av de 8 kapitlena som jag nu har läst på 2 dagar (vilket motsvarar 4 dagar av "normal" pluggtakt för mig). Så det känns bara som bortkastad tid och energi.
Men men, man ska ju inte ge upp. Så jag får väl hoppas på ett mirakel att den dära poletten som alla snackar om snart ska ge med sig och trilla ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0