Packar upp

Nu har jag äntligen börjat att ta tag i att packa upp alla kassar och väskor jag hade med mig tillbaka ifrån Skåne. Det har tagit sin lilla tid, men nu börjar jag äntligen bli klar. Alla kläderna jag hade med mig är på plats igen. Så nu är det böcker och filmer som ska sorteras och kolla/läsas. Sen börjar det att bli ett rum igen ;)
Vilken tur att det är roligt att paca upp och sortera saker, annars hade det aldrig blivit av! :P

Malin kom hit idag föresten. Hon kom någon gång efter tre. Så jag har börjat vänja mig så smått av att hon är här. Lite konstigt känns det ju, eftersom vi inte riktigt känner varandra. Och eftersom jag är så van vid att ha Hanna här. Men men, det kommer nog snart. Det är bara att acceptera läget. :)

Nu tänkte jag lägga mig ner i sängen och läsa lite, och lite senare hade jag tänkt att kolla film/serier följt av en liten promenad kanske. :)
Det är skönt att inte ha en massa plugg att göra, men samtidigt lite väl ovant. Det är ju det jag har hållt på med den senaste tiden av sommarlovet. Nu är det dags att njuta av de sista lediga dagarna, innan skolan börjar igen.


Lollo och jag, under våran första kväll i lägenheten.
Känns skumt att jag är inne på den 3:e "room-maten" redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0