Som ny och AoE 3

Min dator känns som ny!
I love it!
Formatera om hårddisken is da shit.
Gud vad skönt att det äntligen är gjort. Allting går så mycket snabbare, så mycket smidigare. Till och med mina tagenter börjar att fungera som normalt igen. Med vissa undantag ibland såklart...;)
Men nu behöver jag inte läsa igenom allt jag skriver med samma precision som innan i varje fall. Känns skönt att bara kunna skriva och inte behöva tänka på hur det blir. Det går ju så hemskt mycket smidigare då!

Har precis installerat Age of Empires 3, så att jag har något att roa mig med när det är dags att flytta upp till Halmstad igen. Enda problemet är väl att jag hade svårt att inte testa det lite...
Hehe, kommer bli svårt att försöka hålla mig borta medan jag ska plugga inför tentan på fredag. Men men, man måste ju plugga också... Även om det är roligare att spela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0