Besök hos familjen Guldbrand

Okej gott folk.
Här kommer nu ett bildregn från när vi var hemmas hos familjen Guldbrand i söndags. Ja, jag vet, jag har varit otroligt seg med att lägga upp bilderna. Men det var först nu som jag överförde dem från kameran. Mamma fixar ju min dator som sagt, så har inte velat lägga in dem innan hon är klar. Men så insåg jag ju att jag kan lägga in dem på den här datorn istället.

Jaja nog om det.
Jag låter bilderna tala för sig själva, så njut!


Supersöt katt, som jag ville ta med mig hem...
Hon var ju sköldpaddsfärgad, och jättemysig!!



Lägger upp bilder på deras namn-skyltar, för de där namnen går ju inte att stava till...;)

Manadis, det mysiga stoet som mamma red.


"Turbo", sötnosen som jag fick rida.

Jag och Turbo (som förövrigt har en anledning till att kallas Turbo).



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0