Stuff n' stuff

Idag var det upp tidigt som gällde.
Så här sitter jag nu, nyduschad med frukosten i magen och andra koppen kaffe i min hand.
Ska nämligen upp till Halmstad en sväng idag.
Malin ville se lägenheten (vilket inte är så konstigt), och det lilla rummet så att hon kan mäta och börja planera.

Jag har också börjat bli sjukt sugen på att fixa och inreda lite.
Har massa ideér och fullt med saker som jag vill ha...
Det är nästan tur att jag inte har några pengar, annars hade jag nog prackat på mig så mycket saker att jag inte haft plats. För i just sådana här situationer kommer ju mitt lilla "samlar-problem" in i rutan. Nej, jag är inte någon galen samlare som har lådor/hyllor/säckar fyllda (bara lite), men däremot har jag väldigt svårt för att slänga saker.
I alla fall så länge de är hela och fortfarande kan användas... eller om jag har några minnen till föremålet, då kan jag inte heller slänga det.
Vilket är dumt, för det blir så himla mycket saker varje gång man vill förnya sig.

Men men, nog om det.

Nu ska jag fortsätta att njuta av mitt kaffe och läsa lite bloggar innan Malin kommer vid 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0