Vuxenpoäng

Har spenderat morgonen med att ge mig själv lite vuxenpoäng.
Gick upp i tid (!!), hoppade in i duschen, skickade sms om räkningar till berörda personer, satte på kaffet och satte mig sen ner vid köksbordet för att äta frukost. Och medan jag satt där så lyssnade jag på musik som jag inte hört innan (fått av andra personer) och läste tidningen!!
Woho, snacka om lite vuxet va? I alla fall för mig, särskilt när det gäller det där med att läsa tidningen. Det gör jag aldrig.
Men nu har jag varit lite duktig ändå känner jag.
Däremot har jag ett bakslag. jag hade tänkt att ta mig till kåren och fixa med det nya kortet. Men enligt deras hemsida så stänger de 12. Och jag är inte klar att ta mig utanför dörren än. Och kommer nog inte hinna innan 12 heller. Sen orkar jag inte ta mig utanför dörren heller. Är så psykiskt trött just nu att allt känns som en omöjlighet. Haha jäkla mes jag är.
Så jag får ta kåren på måndag istället. Hoppas att jag kommer in till tentan imorgon bara, eller att någon kommer och öppnar dörren åt mig.

Usch alltså, jag önskar verkligen att min trötthet hade väntat lite med att komma. Jag måste ju verkligen plugga idag då tentan är imorgon. Och jag fortfarande inte fattar något.
Känns lite jobbigt att vara sliten och skoltrött... innan skolan ens har börjat!
Det här känns ju inte så positivt precis. Hoppas på att det går över i helgen. Då ska jag bara chilla och vila upp mig!


© Annie Bergkvist

Snygg bild va? Tycker att den är sjukt cool. Tänk att jag kan se ut sådär... med hjälp av photoshop såklart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0