2:a december

Jul, jul, strålande jul!
Ja, nu har det blivit december. Den 2:a till och med! Ojojoj, här går det undan! Nu är snart även denna terminen slut. För att inte tala om detta året. *poff*
Idag har jag ägnat mig åt att plugga, både på projektet och suttit och läst lite. Sen har faktiskt mesta tiden av dagen gått åt till att städa, skura, plocka undan, dammsuga...
Och så har jag hunnit med att varit och handlat lite såhär på kvällskvisten.
Har förberett och planerat inför morgondagen.
Vid lunch så fick jag besök av Sanne, väldigt välbehövligt! Och trevligt! ;)
Är det föresten någon som har kollat på årets julkalender?
Jag har...
Och den verkar väl helt okej faktiskt.
Ingen Mysteriet på Greveholm naturligtvis, men ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0