Clementiner och gifflar

Musik och plugg.
Min dag i stora drag.
Är trött och inte frisk, så är kanske inte så konstigt att det enda som jag tänker på just nu är min säng... haha

Det har varit en helt okej dag idag.
Jag var ute på en liten cykeltur för att sticka till affären och handla clementiner och saft. Okej jag erkänner!! Jag köpte även Gifflar...
Men det blåste ju som satan i gatan att det var ett helt projekt att ta sig fram. Helt slut och snörvlig när jag väl kom hem igen. Jag var tvungen att fylla på mitt energiförråd med en clementin och några gifflar. Okej, nästan hela påsen...
Men det var nödvändigt för min överlevnad!

Nu ska jag dricka kaffe (fryser som bara den), och kolla på lite Wallander. Och sen tänker jag faktiskt sova en stund. Det tycker jag att jag får, eftersom att jag har pluggat och fortfarande är sjuk. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0