Do today

Sitter och funderar på vad jag borde göra idag.
Även om det är väldigt roligt så kan jag ju inte sitta och kolla på julkalender hela dagen... eller?
Borde väl plugga lite antar jag.
Ska läsa några sidor i Miljöskyddsteknik boken, som ska redovisas imorgon.
Men vill gärna vänta lite till med att läsa, så att jag kommer ihåg så mycket som möjligt imorgon. ;)
Sen ska jag ju promenera med vovven. Men det dröjer ett tag till tills det är dags för det.
Tror jag ska passa på och läsa lite i min bok, nu när jag har tid menar jag. :)
Fast det känns som om det är något som jag borde göra som jag har glömt bort...

Michelle hjälpte mig lite med vad jag ska göra, genom att snacka lite om projektet. Så nu sitter vi och småpysslar och tänker lite på det. :)
Fast det är bara småsaker med källorna kvar att fixa, så det är nog snart gjort.
WBM är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0