Fairytail's Quentin

Idag fick jag reda på att min lille pojke Quentin har dött. :(
Han har varit borta på foder de senaste månaderna, för att vara sällskap till en ensam hona. Och han verkade inte ha något som helst emot det ;).

Quentin var den sista gerbilen jag hade kvar, den sista från min linje som jag har hållt på med sen 2004...
Känns sjukt tråkigt att han är borta, han var en riktig lite gosegris!!
Och det känns trist att allt det "arbete" som jag lagt ner på Fairytail's gerbiluppfödning under alla år nu har nått sitt slut. I samband med hans död försvann även alla "mina" linjer och allt det som jag har planerat och kämpat för.
Men först och främst har jag förlorat en underbar liten vän som har varit min egen lilla "dunboll". ♥

Därför vill jag nu hylla och minnas min fina vän, Fairytail's Quentin!





Jag har väldigt många fler bilder på Quentin, men tyvärr inte på min dator utan på skivor... som nu befinner sig i Skåne. Men får väl uppdatera och visa fler bilder lite senare. Ska kolla igenom alla mina bilder och se om det kanske finns någon som ligger gömd och väntar på att bli funnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0