Catcha up

Min promenad i solskenet var underbar, gick och lyssnade på The Language Of Love med The Axis Of Awesome, bland annat och mitt leende var inte långt borta. Gick bort till Arken Zoo för att handla mat till grisarna, bara för att bli besviken och sur över deras dåliga utbud och dyra priser. Så jag traskade bort till Grizzly istället och blev mycket nöjd över vad de hade att erbjuda och deras priser. Fick 1 Kg mat, 2 godis-stänger och en påse med torkad banan för ca 10 kr billigare än vad en påse med typ 700 gram mat kostade på Arken Zoo...
När jag ändå var i närheten passade jag på att gå bort till City Gross för att handla lite mat till mig själv också. När jag var där så hittade jag även Vanilla Coke (!!) och jag gick lycklig hem igen.
Allt som allt tog min "lilla promenad" ca 2 timmar, men ack vad härligt det var med sol!

När jag precis hade kommit hem så ringde min underbara snäcka Hanna, så fick chansen att "catcha" upp på vad som hänt och vad om hända skall. Känner alltid samma sug efter att åka ner till Skåne varje gång jag pratar med Hanna. Ibland bor man bara alltför långt borta...♥

Resten av dagen har gått till att plugga och kolla på Polisskolan 4. Polisskolan är ett kärt minne ifrån min barndom, då jag alltid satt nere i mormor och morfars källare och kollade på de 7 filmerna som morfar hade inspelade. Antingen kollade jag på de filmerna, eller på någon Fredriksdals teater! :D

http://www.youtube.com/watch?v=5WuRa1F37tc


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0