8 Februari 2011

Idag var det en lång dag i skolan, med lite halvtunga föreläsningar. Men det gick ändå!
Däremot så var det strömavbrott strax innan 8 ikväll, och medan jag satt där ensam i mörkret och hade en massa levande ljus runt omkring mig hör jag en hög smäll, och sedan ett kras...
Det var glödlampan i hallen som exploderade och fyllde hallen med tunt glassplitter. Jippi...

Idag fyllde Lollo år och det blev ett mysigt samtal med henne i telefon (lika mysigt som alltid) för att gratta och uppdatera lite. GRATTIS igen babe!!!

Nu tänkte jag gå och lägga mig, eftersom att jag börjar klockan 8 i morgon. Och jag har ställt klockan på halv 6. Undrar när jag väl kommer upp ur sängen imorgon...;)

Bjuder på två "Dagens outfit" bilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0