Bio-time!

Hej och hå!
Imorse blev jag väckt av Axe klockan 8. Den lille pågen visste tydligen inte att det var lördag och att jag inte behövde gå upp för att gå till skolan...
Han är väldigt bra på att anpassa sig efter mina tider när jag ska upp för skolan osv. Denna veckan har jag ju gått upp vid olika tider typ varje dag, men oavsett vilken tid så är han alltid redo att komma och väcka mig när jag ligger och snoozar. Nu trodde han kanske att jag hade glömt att ställa klockan...;)
Men jag sa snällt till honom att det är lördag och jag ska sova lite till, då gick han och la sig i soffan igen och kom tillbaka klockan 10 och väckte mig istället. Mycket bättre! ;)

Idag ska jag och Hanna ta oss in till stan, för vi ska på BIO!!!!
Sweeeeeet!
Vi ska se Änglagård - Tredje gången gången gillt! Hihihihi
Efter bion ska ska vi till Maxi för jag ska hämta ut mitt paket som jag har fått!
Spännande! Ni får se vad det är sen...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0