Brrrrrr

Kaaaaallt!
Just nu sitter jag med en massa kläder på mig och axe slingrad omkring mig, och jag fryser fortfarande!

Var och skrev tenta innan idag, och det känns redan som om det var flera dagar sedan, för jag har redan glömt vad den handlade om. Det gick riktigt dåligt, men vad hade man väntat sig med tanke på hur dåligt jag har pluggat. Jag sattsar på de andra två istället känner jag... Hoppas på att det går bättre! :D

Har pratat med mamma i telefon och nu sitter jag och smsar med Honey Bunny. Jag gör nästan allt utom att plugga till nästa tenta, men det ska jag börja med nu också! Go go go!


Det gäller att klä sig varmt när man ska gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0