Härlig morgon!

Nu har jag bjudit mig själv på en lugn och stressfri morgon. Kände att jag behövde det! Duscha, äta frukost, snacka med "lillen" på MSN och mysa med Axe i lugn och ro.
Så nu har jag fått en bra start på dagen, dags att sätta lite fart!

Idag har jag föreläsning mellan 13:15 och 17:00, och det är MKB som står på schemat. Ska bli intressant och se vad våran andra föreläsning i detta ämnet kommer att handla om. Och jag hoppas verkligen att han tar det lugnare den här gången. Även om det alltid är skönt att komma hem typ 2 timmar innan man trodde att man skulle komma hem, men jag kan ju ärligt säga att jag knappt hängde med på någonting av det han sa... Så jag hoppas på att han tar det lugnt idag!

Nu ska jag fylla på i min kaffekopp och sen ska jag fortsätta att granska "Livscykelanalys av ekologisk nötköttsproduktion i ranchdrift"! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0