Life is good

Idag är en sådan härlig söndag utan krav eller ångest. Precis som det ska vara.
Låg och sov hur länge som helst, låg kvar en halvtimme efter att jag vaknat. Har spenderat några timmar framför tvn och nu sitter jag och slöar framför datorn. Har läst lite, men ska läsa mer. Inga bekymmer i världen. :)
Senare ska jag ta mig ut och vandra bort till skolan för att komma hem till My, en från mammas jobb som har tagit med sig min mp3 från Skåne som kom nu i veckan. Så jag ska hem till henne och hämta den, så fort jag vet var hon bor...;)

Och nu fick jag precis ett sms med vägbeskrivning, så ska dit någon gång efter halv 8. :)

Life is good



(Mitt hår är nytvättat, inte flottigt...;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0