Plugg-date och litteratur

Idag har jag haft fina Michelle på besök. Plugg-date you know...;)
Det gick fin fint, men känner fortfarande att jag har allt för mycket kvar som jag ska hinna lära mig på 1 dag. Men tror att jag börjar få kläm på de 20 aminosyrorna nu i alla fall...:P Det är den där jäkla Tyrosin bara som inte verkar vilja fastna i mitt huvud... Men det ska den!!

Har även beställt två böcker till de två kurser som jag ska läsa först denna terminen, ca 550 kronor lite sådär hux flux! Aaah det är fint, det skulle från början bli 800 kr men Michelle hjälpte mig att hitta dem billigare! Thank you sweetie!


En gammal bild som jag hittade från september 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0