Stress och plugg i överflöd

Så då var dagens psyk-bryt avklarat...
Idag har jag bara läst, läst och läst. Räknade ut att sen jag kom hem efter föreläsningen så har jag läst 80 sidor i LCA-boken (på engelska) i sträck!
*tummen upp för mig*
Nu måste jag ta tag i "min del" av grupparbetet som jag ska vara klar med till på fredag, eftersom att jag ska åka ner till Skåne. Plus att jag har tre kapitel kvar i LCA att läsa och imorgon blir det fler kapitel i MKB att ta tag i med. Så det kommer bara att bli en massa plugg de närmaste dagarna...
Ska ner till Skåne för att lämna Axe.

Nä, nu känner jag att ett nytt psyk-bryt är påväg, dags att slänga sig om halsen på min älskade vovve och sen ta tag i grupparbetet innan jag hinner tänka för mycket på annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0