Go Go Gokart!!

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort tidigare...
Nämligen åkt Gokart!! Yeeehaaa!
Det var skithäftigt!
I början var jag lite rädd och skitseg, men sen jävlar fick jag upp farten! ;)
Lite sladdar hit och dit i kurvorna och gasen i botten på raksträckorna. Det var så otroligt härligt!
Vill bara göra om det nu med en gång!!


Två förväntansfulla tjejer som väntar på att bli upphämtade av Louise och Erica

Louise i full utrustning!

Hanna & Erica

Hanna, Erica & Louise

Louise har segern i sikte

Men det har jag också...;)

Jag innan racet

Efter körningen var vi trötta och skakiga, men ack så lyckliga!!

Jag kom tvåa! Yeah

Här ser ni resultatlistan:
Jag hade bil nr 1
Louise hade bil nr 4
Hanna hade bil nr 3
Erica hade bil nr 2

Tilläggas bör väl att Louise var den enda som hade kört några gånger innan i somras, vilket kanske syns lite. Fast sen är hon ju en fartdåre, så hon hade nog vunnit ändå...;)
Sen var jag den enda som inte hade körtkort heller, men det gick ju ganska bra ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0