Härlig sommardag

Igår hade jag en sån där härlig sommardag!

Började med att käka frukost med syster & Sebastian.
Sen vid 2 tog jag och Hanna en cykeltur till Alnarp. Där vi gick runt bland träden på en mysig stig. Sen satte vi oss ner och snackade, aaah dessa härliga samtal! Efter ett ganska bra tag begav vi oss hemmåt igen. Sen vid halv 7 tiden så var jag ute och gick lite, man måste ju rensa tankarna ibland.
Klockan 8 mötte jag Hanna ute på parkeringen och sen stod vi där och väntade på att bli upplockade av Linda. Sen bar det av till Lomma strand för en härlig stund i sanden fylld av skratt, galna påhitt och en massa mys.
Var hemma igen runt 22:20 någonting, och vid kvart i elva gick jag in till Hanna igen för att börja kolla på Änglagård - tredje gången gilt med henne och Carina. Vi kollade på cirka halva filmen, sen blev vi trötta och det var dags att gå hem och sussa. Vi ska se resten av filmen kväll. :)


Alnarp

Våran utsikt

Vår sittplats... nästan i alla fall

Den här stackaren var jag påväg att trampa på... När jag insåg mitt misstag hördes ett ljust skrik och sen var det en Emelie som for rakt upp i luften... Hanna skrattade! ;)

Vackra Lomma Strand, med Hanna & Linda ♥



Livet är härligt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0