Produktiv? Yes, sir!

Ibland är jag bara för bra! ;)
Hahaha, självgodheten bara rinner ur öronen på mig just nu.
Vad har jag då gjort för att få det att göra så?

Varit produktiv!

Både idag och igår.
För det första har jag pluggat så pass mycket att jag ligger före i min planering. Jag är 15 sidor ifrån att börja på Måndagens läsning!! :O Mohahaha! Power to me...
Sen har jag tvättat och hängt upp massa tvätt tills utrymmet för torkning tog slut.
Jag har betalat alla räkningar, och fixat någon att dela lägenheten med!
Cyklat till Lomma (igår), och varit ute och gått.
Tagit bort min annons och mejlat alla (15 st) som svarat på den, att jag redan hittat någon.

Och trots allt detta har jag ändå hunnit med att ligga framför tvn och kollat i 3 timmar på Being Human med mamma, suttit bänkad vid datorn i x antal timmar och läst en massa i min bok!

Var fasen har alla timmarna kommit ifrån så att jag hunnit med allt detta?
Det är det stora mysteriet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0