You who?

Herregud jag känner mig som en bortskämd liten skitunge, eller något i den stilen.

Snacka om att det är många studenter som letar boende!
Och det är ju bra, i alla fall för mig som letar någon ny att bo med. Men för er som inte visste det, jag hatar att prata i telefon... Alltså, verkligen hatar. Mejl eller sms, inga problem. Och att prata med en massa främlingar hela tiden, det känns bara skumt.

Och det är bra att så många har hört av sig, det är jag glad över. Men just nu känns det hela bara så mycket! Folk ringer, smsar, mejlar... Jag har helt ärligt ingen aning om vem det är jag har pratat med och vad jag har sagt till vem?!

I'm confused

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0