Bio och en ny bok

När jag vaknade imorse var Hanna redan borta. Hon ska hem till Linköping nu i en vecka, men eftersom att jag snart ska hem till Skåne så kommer vi inte träffas på några veckor då jag inte ska tillbaka fören i slutet av Juni.

Igår var vi på bio och såg den senaste Pirates filmen. Awesome! I 3D dessutom! Riktigt grymt! ;)
En lyckad kvällsaktivitet med andra ord. Ett bra avslut på dagen.
Sen när vi kom hem satt vi i typ 10 min och snackade på balkongen, sen kom Ludvig. Jag snackade med mamma i telefon och sen kollade jag på Spartacus, som var riktigt bra och spännande!
Sen ringde min fina snäcka, så jag pratade med min underbara Hanna en stund.
När Spartacus var slut så gick jag en runda med Sanne.
Sen när jag kom hem igen så hade jag inget att göra, Hannas dörr var stängd. Så jag beslöt mig för att eftersom jag ändå inte hade något vettigt att hitta på kunde jag ju lika gärna gå och lägga mig. Så jag började läsa en ny bok (äntligen, tog några dagar efter att jag avslutat den förra innan jag gav mig på en ny).
Boken som jag läser just nu heter "I det tysta", och handlar om en sann berättelse.

"I 18 år var Vicky Jaggers i sin brors våld. En sann och ovanlig berättelse om syskonincest."

Än så länge har jag "bara" läst 62 sidor, vilket iof är mycket för att vara min långsamma takt, men den är riktigt bra. I alla fall än så länge! Riktigt fängslande, och man kan inte riktigt lägga ner den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0