Blue My Mind

Just nu sitter jag och kollar på That 70's show och dricker kaffe.
Life is good
Pratade med Sanne i telefon innan idag... mysigt!!
Hon frågade efter mitt hemnummer. Och det var i den stunden jag insåg att jag inte hade en aning om vad nummret hit är. De bytade förra året, och jag har aldrig ringt till hemtelefonen. Höhö
Jadu, så kan det gå! ;)

Har precis målat mina naglar. Jippiho! Wow vilken nyhet va?
Shit nu blev ni så chockade att ni inte visste vad ni skulle tänka... eller?
Jaja, never mind.
De blev blåa, för att ge en mer tydlig beskrivning så blev de "Blue My Mind". Woopsi! :D

Denna blåa färgen pryder just nu mina naglar...


Bilden är tagen ifrån http://saintbellabeauty.blogspot.com/2010/01/notd-h-blue-my-mind.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0