Dagens goda gärning

Hmm, för att muntra upp mig själv lite. Eller för att bara underhålla mig under några få minuter tänkte jag berätta dagens god gärning.
Idag har jag varit snäll mot pappa och klippt gräset, i sällskap av hundarna så klart. Jag gick och föste gräsklipparen framför mig och i släptåg på ett led efter mig hade jag Bonnie, Kotte & Axe.
Det var nog en ganska rolig syn för de grannar som hade turen att se oss...;)

Vad har jag mer gjort?
Jag har städat marsvinsburen, och det får väl räknas som en god gärning. I varje fall om man frågar marsvinen.

Och nu håller jag på och lägger in ljudböcker på datorn åt mamma. Ojojoj, det är inget stopp på mig idag. ;)
Jaja, men det känns bra att kunna hjälpa till med något ibland.
Just det, nämde jag att jag tömde diskmaskinen och satte in all smutsig disk?

Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0