Kotte förbereder sig för krig

Än en gång sitter jag här ute hos hundarna och håller vakt. Fast denna gången är jag inte ensam, utan har sällskap av syster. Men fan vad irriterad man kan bli...
Idag är det ju måndag och klockan är över tre så det är väl klart att det ska vara sån där dum krigsövning eller vad det nu heter. Och det är ju bra, det som är mindre bra är att hundarna inte fattar att det är en övning utan verkar snarare tro att det är krig på gång...
Varje gång larmet går igång springer Kotte ut i trädgården och börjar skälla. Så fort det slutar går hon in igen, men hon lägger sig inte till rätta, utan hon går runt i cirklar på golvet och smågruffar.
Man blir ju galen för mindre!
Nu har det gått så långt att jag och min syster sitter och skriker åt henne av ren frustration för att hon inte håller käften... Stackars vovve. Fick så dåligt samvete att jag var tvungen att pussa lite på henne. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0