Lägenhetsintresserad?

Föresten så var det ju en tjej här igår och kollade på lägenheten.
Hon verkade intresserad och jag tyckte det kändes som att hon var någon jag skulle kunna bo med. Särskilt med tanke på hennes djurintresse. Jag menar, hur skulle jag inte kunna komma överräns med någon som har samma intresse och passion här i livet? ;)

Saken är ju bara att hon inte vet om hon har kommit in till Högskolan än, så jag hoppas på att hon kommer in och att allt sen går som det ska. Vi får väl se helt enkelt!
Men jag hoppas på det bästa. Den här känslan är så sjukt jobbig, trots att man kanske borde tycka att jag blivit van så är det lika jävligt varje gång. Så det hade varit skönt att kunna slippa ha det hängandes över en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0