Mål under sommaren

Jag tycker om att planera, väldigt mycket.
Jag brukar ofta skriva listor på vad jag ska göra under dagen. Så att jag inte glömmer bort något, men även för att jag ska kunna känna att jag har något att göra. Ett mål med dagen.
Just nu sitter jag och skriver en lista över saker som jag vill/ska göra under sommaren. För att jag under en så lång tid som det faktiskt är, kunna känna att jag har något att göra, att jag har ett mål.
Jag fyller hela tiden på med nya saker att göra. Listan får gärna vara onödigt lång, så att jag kan välja och vraka mellan sakerna som jag ska göra. Så att det inte blir som ett tvång.

Här kommer några av de sakerna som jag vill göra under sommaren:

  • Färga det svarta i håret
  • Klippa håret
  • Läsa ”I det tysta”
  • Läsa ”Pojken som kallades det”
  • Läsa ”Pojken som inte fanns”
  • Läsa ”Att förlora en hund”
  • Läsa ”Broarna i Madison County”
  • Läsa ”Vingklippt Ängel”
  • Läsa ”Känn pulsen slå”
  • Se hela 70’s show
  • Lära mig spela gitarr
  • Rensa datorn
  • Formatera om hårddisken
  • Se LA Ink (det jag har)
  • Se Big Brother
  • Se säsong 3 av Nurse Jackie
  • Skriva 10 dikter
  • Skriva 20 dikter
  • Lyssna på "Domen"
  • Lyssna på "Om en pojke"
  • Lyssna på "Människohamn"
  • Lyssna på "Tjärven"
  • Skriva en låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0