Busig, musik och katalog

Nu känner jag mig lite busig..hihi
Sitter inne på min systers rum, har parkerat mig på hennes golv (hon är inte hemma). Jag upptäckte nämligen att hon har hela 10 stycken Marilyn Manson skivor!! Och jag har inte en enda, så just nu sitter jag här och snor dem och lägger in på min dator! :D Mohaha
Samtidigt som jag gör detta så passar jag på att måla naglarna samt att bläddra i senaste nummret av "katalogen". Det finns såååå mycket jag vill ha. Men ack vad för lite pengar jag har för det! ;)
Vilket i och för sig kan vara lite tur, annars hade jag nog spenderat alltihop på tröjor därifrån...

Jag har i varje fall två tröjor därifrån som jag älskar, men inte använder tillräckligt mycket (vill inte förstöra dem...).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0