Dondi mondi pondi

Nu har mamma och jag varit iväg och varit lite duktiga på Nova.
Mamma skaffade vad hon skulle ha och jag skaffade vad jag skulle ha...;)
För den som undrar så skulle jag ha sånadära inlägg som man har i högklackade skor, då jag glömde dem i Halmstad... smart som jag är.
Sen slog jag även till och köpte en ny ring. Riktigt nice enligt mig. Silver, naturligtvis. Ser ut som en fågelfot håller runt fingret, alltså det är tre klor som hålls runt om...
Jaja, svårt att förklara, jag får väl visa någon gång. ;)


Jag hade egentligen planer för ikväll. Men det blev inget. Då fick jag nya planer. Men det blev inget. Så nu tänker jag gå och lägga mig och lyssna på musik i väntan på att det ska hända något.

Puss haj!


By the way... hur grym är inte jag på att fotografera ibland alltså? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0