Instängd

Denna vackra kväll, ska spenderas inlåst på mitt rum.
Med så lite visstelse som möjligt ute i resten av lägenheten. Som det brukar vara när L är här. hehe
Jippiho..
Aaah ibland blir jag bara trött. Trött på människor, trött på situationer och trött på händelseförlopp.
Nu ska jag gå tillbaka till min ensamhet inne på rummet. Misstolka mig inte, jag vill vara ensam. Men jag vill inte vara ensam och instängd...
Jag vill vara helt ensam. Det var det jag trodde att jag skulle få vara.
Och jag är på dåligt humör just nu, stöter människor ifrån mig som jag tycker är för nära. Gör det mesta fel helt enkelt. Vill vara ensam, tror att det är det jag vill i varje fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0