Reptil Centret

Igår gjorde jag och Annie en liten utflyckt till Reptil Centret i Malmö.
Där gick vi runt i typ 2 timmar och kollade på djuren och fotade tills armarna värkte. :P
Jag lyckades hålla igång med kameran och kom upp i hela 1055 stycken bilder...
Jag vet inte hur jag lyckades med det, men jag fyllde i alla fall ett minneskort på 4 GB och nästan ett andra också... hehe
Nu håller jag på och går igenom bilderna lite, och som tur är så är det en del som är suddiga eller har fel ljus. För vad fasen jag ska göra med så många bilder vet jag inte ens själv! :D

Men det var en riktigt rolig dag i varje fall och när jag kom hem igen så var min ena axel helt paj efter att ha släpat på kameraväskan + den vanliga väskan igenom Malmö. Kroppen var helt slut och min mage skrek efter mat. Så jag njöt av en av pappas grillade hamburgare och sen la jag mig i sängen och kollade serier tills jag nästan somnade. Det var härligt att vara så utmattad för en gångs skull.


Söt Silkesapa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0