Far away

Har varit en lång dag, och det har gått typ halva bara.
Vilket känns skönt då jag har en halv dag kvar att roa mig med. Men samtidigt känns det lite jobbigt.

Föresten är det någon som har sett min "lägenhetskompis"?
Hon försvann till "Ludde" för 24 timmar sedan, och jag har varken sett eller hört från henne sen dess...

Jaja, hon dyker väl upp förr eller senare!

Själv roar jag mig med musik, te och msn. Fast börjar att bli trött och lite uttråkad nu faktiskt. Jaha och nu tog det slut med msn, då vissa är duktiga och pluggar. Jahopp, lite sömn kanske? Eller läsa i min bok?

Men gud vad tråkigt!! Vill ta en promenad med vovven! Synd att han är 13 mil bort bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0