Produktiv i skolan, duggan är skriven!

Nu sitter jag i skolan och är produktiv... hehe ;)
Vi har precis haft dugga i MKB, och jag har ingen som helst aning om hur det gick. Men som tur var för mig så var det en dugga bestående av flervalsfrågor. Så jäkla skönt, då har man ju åtminstone en chans att gissa sig till ett poäng om det är en fråga man inte kan. Det var sammanlagt 20 frågor på duggan och av de 20 så är det 2 stycken som jag är säker på att jag klarade... Bra Emelie!
Men de andra var jag lite osäker på och gissade lite, men jag hoppas på det bästa. Tror att man behövde ha hälften rätt, så jag håller alla mina tummar och tår över att jag lyckades kryssa till mig åtminstone 10 rätt. Jag har ju faktiskt pluggat till detta, det är inte det som varit problemet.... utan snarare att jag inte fattat ett skit av det jag läst. Men jag gav ju inte upp, utan fortsatte... så hoppas att min möda betalar av sig!

Nu ska jag fortsätta att plugga med Sanne och Sofie. Klockan 17-18 har vi samrådsrollspel, jag ska vara en granne som jobbar på ett barnhem och är orolig för barnen... haha! Så jäkla typiskt att jag ska få en roll som bryr sig om barnen, jag menar barn är ju inte riktigt något som jag älskar...

Har inte förberett mig ett dugg, så jag hoppas att vi ska ta tag i den biten och snacka ihop oss innan det är dags att spela upp det. Men brukar inte vara särskilt nervös inför sådant, då jag älskar att få spela någon annan. Jag kanske borde satsat på skådespeleri istället för det här... Inte för att jag är särskilt bra, men det är ju i alla fall något som jag tycker är kul, till skillnad ifrån kemin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0