Tidigt...NOT

Yaooo people, what's up?
Själv blev jag så jäkla chockad imorse när jag vaknade pigg och alert, och sträckte mig för att kolla vad klockan var...
07.04!!! WHAT!!? Hell to the no, sa jag och somnade om...
Vilket jag nu önskar att jag inte hade gjort eftersom jag inte vaknade fören 11 och var så sjukt jäkla trött att det inte var sant... Tji fick jag!
Så nu sitter jag här och äter frukost, när jag egentligen hade kunnat äta lunch vid denna tiden...
Fy skam på mig alltså!
Fast i och för sig, nu när jag tänker efter... vad fan skulle jag göra uppe så tidigt? Hanna & Julia vaknade inte fören efter halv 12 någon gång. Så då hade jag behövt smyga runt i lägenheten i 4½ timme? Eftersom jag har så mycket vett i kroppen att jag visar lite respekt, till skillnad från andra...
Ja det var nog lika bra att jag sov vidare ;)
Det är ju inte särskilt fint väder heller, så jag hade inte varit så sugen på en morgonpromenad heller, inte klockan 7 på morgonen i alla fall! haha

Nä, nu ska jag hämta nytt kaffe och fortsätta på mina ostmackor med gurka ^^.
Sååååå gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0