Why god, why?

Ligger helt utslagen i min säng just nu...
Vilken jä*la morgon jag haft alltså!
Det började igår kväll strax innan jag skulle lägga mig. Fick nämligen väldigt ont i magen, på ena sidan liksom typ en äggstock eller något. Jaja, tänkte jag det går över med hjälp av lite sömn. HAHA
In your face sucker, skulle jag vilja säga till den tanken!
När jag vaknade hade jag nämligen inte lite ont längre, utan det kändes som om någonting höll på och skulle sprängas därinne! Det går inte riktigt att beskriva, men jä*lar vilken smärta!
Efter en stund bestämde jag mig för att gå upp ändå, eftersom jag ju faktiskt hade ställt klockan för att gå upp i tid så att jag kunde plugga. Jag kom så långt att jag fixade kaffe och kröp upp i soffan med min kopp för att börja läsa. Tror ni inte att fanskapet sätter igång ännu värre då? Jo, självklart...
Där ligger jag då i soffan och vrider mig i kramp, stönar, gråter och slår på min mage. Inte nog med detta så börjar jag må illa och tillslut tar jag mig till toaletten, spyr och däckar en stund. Men sen helt plötsligt börjar det att kännas lite bättre och jag tar mig till sängen, bäddar ner mig och försöker plugga.
Men är öm och har fortfarande lite ont, så det går ju inte så bra det här med att koncentrera sig för att ta in en massa information...
Men jag kämpar på, har ju tenta imorgon så jag måste ju plugga!

Det är bara att ta tjuren vid hornen, så att säga, och bita ihop!
Skam den som ger sig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0