My day so far

Gud vad den här dagen har varit lång!
Hade föreläsning imorse mellan 8:15 till 10:00. Det var första föreläsningen på Livsmedelskemin. Och imorgon är det dags att sätta igång med Ledningssystem... blablaba (kommer aldrig ihåg hela namnet).
Nu tänker ni kanske, men gud vad bra då har du haft hela dagen på dig, så underbart.
Svaret är både ja och nej. För jag har nämligen inte fått min bok till kemin än, så jag har inte kunnat plugga idag. Jag har inte kunnat plugga någonting, och det känns riktigt skumt! Att ha saker att göra, men inte kunna göra dem. Hoppas verkligen att boken kommer innan helgen så att jag kan läsa ikapp då!

Men jag har ändå hunnit att göra en hel del idag.
När jag kom hem la jag mig och läste i en halvtimme i min bok... som är SÅ bra! Sen klockan 11 gick jag ut i det 7 grader varma vädret och traskade bort till Grizzly (djuraffären längst bort) och packade på mig en massa mat till mina djur. Marsvinsmaten (som köps i påsar om ca 1 kg) var extra billigt och kostade bara 19 kronor! Så jag köpte två! ;)
Sen köpte jag en massa fröer och blandningar med säd i till Diablo och Quirell.

När jag kom hem igen åt jag lunch och kollade på ett avsnitt av The Walking Dead. Sen läste jag ännu mer i min bok. Varefter jag fick ett ryck och började sortera bland alla papper som låg på min stol. Sen läste jag lite till...;)
Och sen var jag faktiskt så utråkad att jag la mig i sängen och lyssnade på musik i 1½ timme, varav jag sov i typ 1 timme ;)!
Så härligt!! Älskar att sova! Och jag älskar att lyssa på musik!
När jag vaknade igen läste jag lite till (A), och nu sitter jag med mitt kaffe och tänkte kolla på ett avsnitt av TWD, och sen ta en promenad innan solen försvinner (om jag hinner).

Så för att summera: Idag har jag läst och även gjort lite annat...

Det låter väl härligt?!


Michelles fina blomma!

Kommentarer
Postat av: wbm

Oj vad fin blomman såg ut på din bild! Haha, hade glömt att du tog kort ;)

2011-03-23 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0