Sleepless Zombie

Jag är död...
Seriöst, är helt ostabil och slutkörd. Och tenta-perioden har inte ens börjat!
Denna veckan har jag sovit jättedåligt, inte kunnat somna och när jag väl gjort det så har jag vaknat under natten och haft lika svårt för att somna om. Men det är inte så att det funkar på andra hållet, för när det väl är dags att gå upp kommer jag inte upp ur sängen för att jag är så trött! Imorse ställde jag alarmet på halv 6, jag gick upp kvart i 8...
När jag kom hem från skolan stupade jag i säng och sov i en timme, men hade en så sjuk dröm så jag vaknade med ett ryck och ville inte somna om igen. Så det blev till att gå en runda för att få frisk luft och försöka vakna till liv igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0