Damp pga vädret...

Alltså nu får väl det här vädret ge sig!
Idag har jag haft riktigt abstinens alltså...
Var inte utanför lägenheten på hela dagen. Och det samma gäller för de senaste tre dagarna. Inga promenader för lilla Emelie. Men nu ikväll så fick jag damp. Klarade inte av att sitta inne längre...
Är man van vid att vara ute och gå 2-3 gånger per dag, så tar det inte långt tid innan man får spel av att inte vara ute och gå.
Så jag trotsade precis det dåliga vädret och gav mig ut på promenad ändå.
Och nu känns det bättre, blöt och kall är jag. Men lugnare och även lite gladare...
Haha sjukt att man kan bli beroende av att vara ute och gå!

Nu ska jag kolla på Mölle by the sea, och sjunga med i låtarna tänker jag också göra! ;)


Robins pappa "in action"...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0