Effektiv trots tiden

Mipp mipp!
Känner ändå att jag hunnit med mycket idag trots klockan.
Hade föreläsning mellan 10 och 12, sen jobba lite med Theres... i typ 5 minuter.
Sen direkt bort till Eurostop och köpa marsvinsmat, hö och spån inför helgen. När jag kom hem så började jag med att städa till marsvinen med en gång. Och passade även på att klippa deras klor. Duktigt Emelie, duktigt!
Sen har jag suttit och jobbat med ledningssystem. Sitter fortfarande och jobbar med det, men har ändå kommit en liten bit på vägen i allafall, vilket känns bra. Sitter även just nu och lyssnar på "Låt de gamla drömmarna dö" - John Ajvide Lindqvist, och njuter av att höra hans röst läsa upp den egna boken.

Nu ska jag tillbaka till caset, och om 20 minuter är det kaffe-paus!! Längtar redan...;)
Ska nog ta och kolla på ett avsnitt av Arkiv X då! :D


Underbart söta Hera!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0