En bra dag, och förhoppningsvis en bra helg

Idag känns som en sån där härligt lätt dag.
Morgonen började med att jag fick kaffe när jag kom till skolan, av Nation 22. Sen under datorövningen så fick jag en välbehövlig dos av kärlek av fina Michelle. Jag blev klar med det jag skulle göra och vi blev klara med Case 4. Så det känns ju hur skönt som helst, då behöver jag inte tänka på det under helgen!
Sen hälsade och pratade jag lite med först Erica och sen även Marga. Vilket fick mig att inse att jag nog "känner" fler människor i Halmstad än vad jag trott, och att jag nog egentligen inte är så ensam. Och det är ju alltid trevligt! ;)
Nu har jag precis druckit kaffe och ska kolla tågtider till Värnamo. Sen ska jag ta mig till stationen, sitta på ett tåg i lite mer än 1½ timme och under tiden tänkte jag få undan lite kemi-läsning. Sen ikväll blir det mys med mormor, vilket känns bra. Och imorgon kommer mamma o nikki och jag och mamma sticker till Nässjö för en fullspäckad dag med ett gäng så otroligt underbara människor att jag blir varm inombords bara jag tänker på dem!

Jag vill passa på att önska alla en underbar helg!
Så ses vi igen på söndag.
Puss & kram!
Och kärlek till alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0