Gårdagens fika

Igår så drog jag och Sanne och fikade.
För att komma ikapp lite med vad som hänt sen skolan slutade...;)
Det var riktigt nice, behövde verkligen komma ut och göra något i den stilen.
Underhållande, men inte för "avancerat"... hehe
Bara sitta lugnt och avslappnat och prata om allt och inget. Ibland behöver man göra sådana saker. Bara få ur sig allt och veta att det finns någon där som lyssnar. Eller att bara sitta och lyssna på vad den andre har att berätta.


Här visar Sanne upp krigsskadorna från gårkvällens bravader!


Chai Latte...MUMS


Jag hade flätor ^^
Visst blev det lite häftigt med det svarta och det blonda? :P


Jag körde på svart och rosa, typ hela outfiten gick i de färgerna.


Sannes mumsiga macka!


Min mumsiga macka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0