Mys med Quirell och i väntan på nude!

Jag har precis kommit hem ifrån skolan, och just nu sitter jag i soffan och myser med söta Quirell.
Det är så sjukt "musigt" med en liten mus att gosa med. Möss och Marsvin är helt klart mina favoriter bland smådjuren! Men möss är så roliga för man behöver inte hålla samma uppsikt över dem, då de ser höjder så de vandrar inte ut för kanter och ramlar ner och slår ihjäl sig. Och de tycker om att vara där fingrarna är, som nu när jag skriver så går Quirell runt på tagenterna och försöker att klättra på mina fingrar... det blir visserligen svårare att skriva, men ack så mycket roligare!



Och i helgen ska jag ju till Nässjö, och där väntar två små "nude" pojkar på mig!
Nude är då betäckningen på nakna möss, för dem som inte visste det. Och dessa pojkar är verkligen nakna, då de inte ens har morrhår! :O

Här får ni en bild på dem, som Annelie har tagit.


© Annelie Persson

Nä, nu ska jag ta och pussa lite mer på Quirell som sitter här jämte mig och tvättar sig... Sötnos!! ♥
Och sen ska jag ta och ringa till mormor och fråga om jag kan komma till henne på fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0