Sen frukost, men härligt väder

Sitter och äter frukost och kollar på Arkiv X. Eller ja frukost är det väl egentligen inte. Snarare lunch... eller brunch. haha
Anledningen till denna sena måltid?
Har jag sovit ända till nu?

Nejdå, ingen fara jag har inte sovit tills nu.
Nej Sanne kom och väckte mig innan idag och frågade om jag skulle med till skolan och fixa de nya passerkorten som vi ska ha. Och det är klart man passar på när man får sällskap. ;)
Så jag sprang upp och sminkade mig och en halvtimme efter att jag vaknat var vi då påväg mot skolan. Som ni kanske förstår så hann jag inte äta någon frukost, så det är därför jag gör det nu istället. :)

Hann även med att hämta våran labbrapport och kolla om det var fler case klara, när vi var i skolan. Labbrapporten fick vi godkänt på! SCORE... Medan de inte hade rättat några fler case... sega jäklar.

Idag är det fint väder, varmt och skönt. Som jag har längtat efter lite sol, att få slippa allt regn.


Lomma strand med Hanna för typ 2 år sen. Snart är det dags igen....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0