SOMMARLOV!!

Trööööööött!!
Jaha då fick man precis reda på att man är själv hemma ikväll... efter några timmars väntan. Jaja, så kan det gå. Lika bra, är trött, seg och smågrinig. Så är nog bara bra att jag är själv. Funderar bara på vad jag ska förströ mig med? Sova?
Läsa har jag gjort sen jag kom hem, så nu är det dags för något annat. Kanske kolla på tv! Det var ett tag sen ;)

Idag skrev jag min tenta! Och efter det stack vi och fikade och skrev klart den sista labbrapporen. Så nu har jag SOMMARLOV!!! Wiho!!
Score till mig! ;)

Trots ångesten över skolan, lägenheten och Halmstad är det i varje fall skönt att ÄNTLIGEN vara ledig. Första gången på ett år nu som jag är helt ledig ett tag! Sen har jag ju omtentor som ska pluggas till, men först ska jag ge mig lite ledighet!


Spanien förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0